۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 528726

رشتخوار-امام جمعه رشتخوار گفت:سند ۲۰۳۰ یونسکو یک سند بردگی فرهنگی بود که با هوشیاری مقام معظم رهبری این سند که فرهنگ غرب را به فرهنگ ما وارد می کرد لغو شد.

سند ۲۰۳۰ یک سند بردگی فرهنگی بود

به گزارش قدس آنلاین ،حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه شهر رشتخوار در مصلی علی ابن ابی طالب(ع) با تبریک ولادت با سعادت امام زمان عج گفت:سند ۲۰۳۰ فرهنگ غربی را به بهانه یکسان سازی طرح بین الملی که هیچ سنخیتی با فرهنگ ما ندارد  وارد می کرد و آموزش دین در این سند جایگاهی نداشت.

وی در ادامه سخنانش  از  وظایف مومنین در عصر غیبت امام زمان عج بر صبر، انتظار و دعا تاکید کرد و گفت: باید همواره تلاش کنیم تا سبک زندگی مهدوی را در وجود خودمان و خانواده های خود احیا کنیم، سبک زندگی مهدوی عدالت گستری و مظلوم یاوری است.

حجت ا لاسلام بهره مند بیان داشت : باید تلاش بکنیم فرهنگ انتظار را در جامعه ترویج بدهیم.

امام جمعه رشتخوار در ادامه سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: برگزاری انتخابات آگاهانه، مدبرانه و پرشور از سوی ملت نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی   افزود: شرکت در انتخابات حق مردم است و  یک وظیفه ملی و شرعی است.
وی با بیان اینکه ملت فهیم ایران با حضور در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند که برای خویش و نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت و ارزش خاصی قائل هستند، گفت: شکوفایی، توسعه همه جانبه و پیشرفت کشور در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح از سوی مردم، اظهارداشت: مردم باید شناخت کافی از داوطلبان داشته باشند و با بصیرت و شناخت لازم از سوابق، وابستگی و میزان ولایتمداری نامزدها رای دهند.

امام جمعه رشتخوار همچنین در قسمتی از سخنانش توجه به کار و ایجاد اشتغال برای جوانان در کشورگفت:متاسفانه سیاست های غلط مسئولان خصوصا در مناطق محروم کشور باعث افزایش مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر ها شده است.

حجت ا لاسلام بهره مند خاطر نشان کرد:در سرشماری اخیر در شهرستان رشتخوار  متاسفانه جمعیت شهرستان دو هزار نفر کم شده و کمبود جمعیت در شهرستان آدام را مشکوک می کند.

وی با تاکید بر جدی گرفتن اشتغال در شهرستان محروم رشتخوار جهت کاهش مهاجرت جوانان به حاشیه شهر ها اظهار داشت:فریاد مردم بر سر مسئولان  ، برای ایجاد اشتغال و راه اندازی کار خانجات صنعتی و فولاد در این شهرستان، فریاد به جا ست.

وی در قستمی از سخنانش با تقدیر از فرماندار شهرستان برای پی گیری راه اندازی مجتمع فولاد نور در شهرستان در سال جاری گفت:باید سیاست های غلط در مناطق محروم که باعث مهاجرت جوانان از شهرستانهای کوچک به حاشیه شهر های بزرگ می شود رفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.